Helpen laden bij afhaling en helpen lossen bij teruggave van de signalisatie.
Kosten voor inname openbaar domein of dossierkosten (steeds ten laste van huurder).
Aanvraag vergunning, opmaak signalisatieplan (steeds ten laste van huurder).
Verwittigen bewoners/bedrijven (steeds ten laste van huurder).
Accuwissels t.b.v. signalisatie inrichtingen of verkeerslichten (tegen meerprijs & transportkosten).
Eventuele afwijkingen van het vooropgestelde/goedgekeurde signsalisatieplan (tegen meerprijs & transportkosten).
Interventies t.g.v. nalatigheid van de klant(huurder), storingen door weersomstandigheden, ongevallen of overmacht (tegen meerprijs & transportkosten).
Onderhoud van het materiaal na de werken.
Reiniging van de signalisatie die niet door normaal gebruik is tot standgekomen. (bvb olie, harde residu op de borden/signalisatie bvb cement/beton, …) (reiniging tegen meerprijs met een minimum van € 25).
Beschadigingen en/of diefstal van het materiaal. (steeds ten laste van huurder)
Plaatsing verkeersborden, plaatsing parkeerverbod (tegen meerprijs).
Transportkosten (steeds mogelijk om zelf af te halen/terug te brengen, zonder meerprijs).
Plaatsen en wegnemen signalisatie conform M.B. 7/05/1999.
Controle nazicht op door ons geplaatste borden op uw werfadres (tegen meerprijs & transportkosten).
Pagina 2 van 2
ANDERE VOORWAARDEN
Betalingsvoorwaarden: Het bedrag dient op voorhand via Bancontact voldaan te worden.
Per interventie zoals plaatsing, wegname, in/uit dienstname, enz. wordt een supplement aangerekend zoals opgegeven in de offerte.
Waarborg (afhankelijk van de gehuurde materialen) bij afhaling te betalen via cash of op voorhand via overschrijving, bij transportkosten naar uw werfadres moet het bedrag via overschrijving voldaan zijn op onze rekening.
SCHADE EN/OF VERLIES
In geval van diefstal doet u ook aangifte bij de politie, bezorg ons steeds een kopie van PV.
Ontbrekende en/of vernielde materialen worden altijd verrekend aan onze eigen verkoopstarieven.
Beschadigde materialen worden volledig aangerekend wanneer ze niet meer bruikbaar zijn of gedeeltelijk al naargelang de beschadiging. (met een minimum van € 30)..
Op onze datumborden E1/E3/E9c is het niet toegelaten een papieren blad met plakband vast te kleven. Indien dat toch gebeurd wordt er 25 euro van de waarborg ingehouden! (De datum en uur vermelding wordt steeds door verhuurder op de datumborden geschreven!). Ook is het niet toegestaan om andere stiften op de datumborden te gebruiken! Bij verlenging kan u steeds kosteloos een witte stift + uitwisproduct afhalen (op afspraak) en deze gebruiken tot einde huur.
Er worden steeds foto’s genomen van de verkeersborden net voor afhaling door de klant, of bij plaatsing door ons.
INTERVENTIES
Interventies worden verrekend aan € 45 per uur tijdens de daguren, € 65 per uur tijdens de avond – nachturen (vanaf 17u) en op ZATERDAG en € 85 per uur op ZONDAG, transportvergoeding niet inbegrepen.
Bijkomende diensten of leveringen op vraag van de huurder of bevoegde diensten die ONMIDDELLIJK moeten worden uitgevoerd worden aanzien als interventies en zullen verrekend worden aan bovenstaande interventietarieven.
Bijkomende diensten of leveringen op vraag van de huurder of bevoegde diensten die kunnen worden opgenomen in onze normale planning zullen verrekend worden aan forfaitaire standaardprijzen afhankelijk van de locatie en geleverde prestaties.
Interventies worden steeds gerekend vanaf vertrek tot aankomst in onze werkplaats met een minimum van 2 uur en bijkomende vertrekvergoeding van € 50.
Gelieve steeds via email te verwittigen wanneer de borden terug door ons
dienen opgehaald te worden aub.
AKKOORD MET ALLE ALGEMENE + BIJZONDERE VERHUURVOORWAARDEN.